Foarte important A SE CITI !

Pentru cumpararea de Bratara prieteniei am nevoie sa specificati:
1- circumferinta incheiturii mainii in cm
2- combinatia de culori care a-ti dori sa aiba bratara
De ex : culoriele : albastru , galben. verde, etc in functie de model.

Vreau sa specific ca unele modele (diagrame) de pe acest blog nu sunt creatii proprii ci sunt luate de pe internet!
Produsele din imagini sunt facute in intregime de mine.
Multumesc.

Comanda si transportul

Nu accept comenzi mai mici de 20 de lei fara transport, pt mai multe intrebari si detali scrieti la adresa de e-mail de mai jos.
Comanda si alte intrebari suplimentare o puteti face la adresa de e-mail:
pescarumirela@gmail.com
Transportul se face la cerere:
-cu Posta Romana (10 Lei cu Ramburs )
- cu Fan Courier (plata se face anticipat 25 lei)

vineri, 3 iunie 2011

Set 12 Crosete de aluminiu



Set 12 Crosete de aluminiu , contine urmatoarele marimi:
-2, 2.5, 3, 3.5, 4, 4.5, 5, 5.5, 6, 6.5, 7, 8 Lungimea unei crosete este de 15 cm. La capete sunt rotunjite si nu agata. Culorile pot fi diferite.
Crosetele vin intr-o husa de plastic.
Pret 50 Lei


Link catre Okazii.ro si ID-ul mare_melisa, unde am acest set pus la vanzare . 
http://www.okazii.ro/catalog/60061918/set-12-crosete-de-aluminiu.html

6 comentarii:

obancea cristina spunea...

Buna seara,
Ma intereseaza setul de crosete. Mai este disponibil?
Multumesc!

Unknown spunea...

Buna ziua. Da sigur ca mai este disponibil, mai am 10 seturi. Va rog sa ma contactati daca va intereseaza pe e-mail pescarumirela@gmail.com
O zi frumoasa va doresc.

Abaza Elena Geanina spunea...

Salut!!! vreau si eu un set de crosete ...mai aveti? astept raspuns pe gia_blue@yahoo.com. Multumesc!!!

Abaza Elena Geanina spunea...

mai aveti seturi de crosete? dar din alea groase de plastic?

Unknown spunea...

Buna ziua doamna Elena , v-am trmis deja mesaj pe adresa dv . Va rog sa verificati! Multumesc.

Unknown spunea...

Doamna Elena am trimis mesaj pe adresa postata de dv dar nu e valabila pt ca primesc mesajul de erroare , asa ca va rog sa-mi daiti o adresa valida daca doriti sa vorbim. Multumesc frumos.